۲۶ پاسخ

خدا برامون بسازه انشالله هممون دلمون شادو دامنون سبز شه به حق خانوم فاطمه زهرا به حرمت دامن پاکش. دامن ماروهم سبزکنه😭😭😭

چقد حالتو درک میکنم🥺💔

عزیزم اشکال نداره ایشالا ب زودی باردار میشی😢😢😢😢😢ناامید نشو

کلا این دنیا ی قانون و قاعده ای داره برای هرچی بیشتر فکر کنی و بخواییش دیرتر بهش میرسی


حالا سه چهار بار از ته دل ب خدا و کائنات بگیم بچه نمیخواییم

همون ماه باردار میشیم😅

عزیزم منم چشم انتظارم خدا به دادمون برسه ودامن همه مون رو سبزکنه

اینا ی جور امتحان هس عزیزم خدا میخاد صبرتو بسنجه ببینه چقد ب خدا امیدداری همیشه امیدوارباش عزیزم

دقیقا تو اوج ناامیدی اون نور به سمتت میاد..یه حکمتی تو کاره ناامید نشو ک وسط امتحانی♥️

خدا بزرگه انشالا مادر میشی با ناراحتی هیچی درست نمیشخ توکلت بر خدا باشه

عزیزم صبر کن ❤️
انشالله به حق روزای ماه رمضون تا ماه رمضون بعدی نینی تو بغلت باشه🥹❤️

خدا بزرگه عزیزم انشالله خدا عید بهت ی نی نی خوشگل میده

خدایاااااااااااااااا برس به داد اونایی که خیلی ساله چشم به راهن😭😭😭😭😭😭😭😭

ان شاء الله به وقتش عزیزم به زمان بندی خدا اعتماد کن درست میشه

من تو عقدم خیلی بچه دوس دارم بهم گفتن تو چله داری فک کنم نمیتونم بچه دار بشم😭

اول شوهرت یه آزمایش اسپرم بده اگه مشکلی نداشته باشه اونوقت خودتوتقویت کن

الهیییی دورت بگردم😔🥺ایشالله تو همین ماه خدا دامنتو سبز کنه توکلت ب خدا باشه

اسپرم همسرتون رو حتما چک کنید
یه عالمه فاکتور هست که باید چک کنید ببینید مشکل چیه

چقد منی تو 🥲🥲
دقیقا منم از ابان پارسال اقدام کردم هنوز نشده🥲

ان شالله توهمین ماه مبارک خدادامنتوسبزمیکنه هیچوقت ناامیدنشو

پودر اینوفولیک بخر مکمل هست هیچ مشکلی نداره فقط متاسفانه قیمتش٩٠٠ تومنه و روزی باید دوتا ساشه بخوری یعنی هر ١٢ ساعت
مرتب و اصولی بدون وقفه اگر ادامه بدی خیلی زود باردار میشی
بعدم چکاپ کن اگر لاغری یکم چربی های مفید بخور ممکنه تخمک هات ضعیف باشم و آزاد نشن
برا همین مکمل بخور تا به رحم ت کمک بشه
اگر تپلی وزن تو چک کن
خیلی اینا تاثیر دارن

از چند ماه پیش نذر کردم اگه تا عید باردار بشم مامان بابامو ببرم مشهد ولی کوووووووووووو😭😭😭😭😭😭😭😭

مرتب دارواتوبخورروز13سونوبده اقدام بکن ایشالامیشی به زودی

عشقم کیت تخمک .گذاری بگیر غصه نخور میدونم چقدر سخته

سلام گلم الهی بگردم🥲 مشکلی داری؟

اسفند پارسال رفتم تهران سونو اونجا اون همه آدمو دیدم گریم گرفت براشون دعا میکردم که زودتر باردار بشن راحت شن از این مرکز ناباروری خبر نداشتم خودمم قرار نیس به این راحتیا باردار بشم😭😭😭😭😭😭😭😭

انشالله در بهترین زمان ممکن مامان میشی

سلام چند وقته اقدامی دکتررفتی؟

سوال های مرتبط

نفس نفس قصد بارداری