سوال منم هست لایکم کن منم ببینم
آهن ومولتی میدم من
باید ببری چکاب بعد دکتر تشخیص بده عزیزم
من بردم چکاپ مکمل داد گف دیگه اونارو نده اینایی که دکتر نوشته رو میدم
من از بهداشت پرسیدم گفتش نه،دوسالگی آزمایش چکاپ کامل بدن داره ،ازماییش مشخص میشه اگه مثلا کم خونی یا کمبود ویتامینی باشه دکتر تجویز میکنه!!
من بعداز دوسال شربت کیدی کر میدم
منم تازه از دکتر پرسیدم
گفت تا ۲ و نیم سالگی ادامه بده ولی نه هر روز هفته ایی ۳ بار آهن
هفته ایی ۲ بار هم مولتی
دکتر گفت اگر دیدی بچه پرخاشگر نشده ادامه بده
ولی اگر دیدی نق و نوق میکنه عصبی میشه بهش بده
اگه کمبود و فقز آهن داره بله اگ قبل دوسالگی نداده باشید چون بدنه بچه نیاز به ویتامین داره و توجه داشته باشید که قطره خارجی ندید اصلا ندونای بچتون از بین میره قطره ایرانی فقط !!
درصورت لازم فقط اگه کمبودی داشته باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.