سلام مامانا تب ۳۷.۹ رو میشه شیاف گذاشت؟یا زوده

۲ پاسخ

شربت استامینوفن بده

پسر من دیشب ۳۸.۲ شده بود استا دادم اومد پایین دوباره رفت ۳۷.۹ دیگه یه شیاف گذاشتم براش ترسیدم بره بالا

سوال های مرتبط

مامان مامان قوی مامان مامان قوی ۳ سالگی