۶ پاسخ

دختر من ماما و دد و نه نه رو میگه نمیدونم کلمه میشه یانه😂

دخترمن میگه بابا

هشت ماهگی

پسر منم ی ماهی میشه بابا و دد میگه ولی خب حالا نمیتونن بگن از خودشون صدا در میارن

نمیشه گفت کلمه میگه ولی خب من خیلی باهاش تمرین میکنم خیلی زیاد حس میکنم تاثیر داره مثلا بعضی وقتا بابارو میگه

گاهی میگه ماما مخصوصا که شیر بخواد و لجش باشه
نمیدونم کلمه بحساب میاد یا نه

سوال های مرتبط

مامان مهدیا مامان مهدیا ۱ سالگی