از کی میزارید نی نی هاتون تلویزیون ببینند

۱۱ پاسخ

میگن ۲ سال به بالا ولی من دست تنهام یه روزایی میزارم ببینه شبکه پویا که بتونم به کارام برسم

بعد دو سال

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

یسال ب بعد

یکسال ب بعد بهتره

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا

هزینه فقط و فقط ۵۰ هزار تومان

@qabenoo

۲ سالگی

من از هفت ماهگی کلا شبکه پویا میزدم

از4ماهگی میبینه

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
@qabenoo

ازاول روشن بود دیگ نگاهش نمیکنه کلاااااا براش مهم نی

سوال های مرتبط

مامان مهدیا مامان مهدیا ۱ سالگی
مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۱۷ ماهگی