دیگه من پیشبند میبندم خیلی میریزه بعد دستشو میکنه دهنش همش یا کف طوری میکنه جلو دهنش
طبیعی دیگه چهارماهگی که آب دهن بریزن همه چیز بخوان بکنن تو دهنشون بخاطر لثه هاس
داره لثه یفت میکنه
دختر منم همینجور نمیدونم چرا
برای دندون دراوردن هم زوده
دختر من اسهال هم گرفته نمیدونم چیکار کنم ببرمش دکتر
احتمالا داره دندون در میاره
وای پسر منم همینه بدم میاد اینجوریه
طبیعیه من امشب برای دخترم پیش بند بستم از بس آب دهنش میمود که سردش نشه
سردی اش شده یا داره لثه سفت میکنه برای دندان درآوردن
دستاشم هر لحظه تو دهنش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.