انپول روگام‌براچیه

۲ پاسخ

برا گروه خونی با ارهاش منفی

منم میزنم توبارداری هام عزیزم برای ناسازگاری های،خونی مادروهمسر وجنین یکی ازمزایاش،هم اینه جنین زردی نمیگیره یاخیلی کم میگیره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی