۳ پاسخ

اگر تب نداره فعلا کاریش نداشته باش تو دوز بعدی

تبش هنوز قطع نشده عزیزم؟؟

سنگینه براش
معدشم خالی نباشه وقتی بهش میدی شربت

سوال های مرتبط