۵ پاسخ

من ۶ روز دادم به دختزم خیلی خوب بود

خوبه عالی بعد یک هفته اوکی میشه بچت

آره من تاحالا چند بار دادم، عالیه

خیلی خوبه
من تو نوزادی مجبور شدم بدم....

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهزاده ی من مامان شاهزاده ی من ۱ سالگی