برفک دهان چیه آخه خیلی بده

۴ پاسخ

فقط وفقط قطره نیستاتین عالیه

ببخشید چه علائمی داشت متوجه شدید

دونه میزنه داخل دهنش و روی زبونش

فقد قطره نیستاتین درمانشه تا سه روز بعد خوب شدنم بهش بده
دکتر بهم گف همیشه شیشه شیرشو پستونکش رو ضد عفونی کن من مایع مخصوص گرفتم با همون روزانه یه بار میشورمش خداروشکر بهتر شده فعلا خبری از برفک نیس

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان ایلی🌙🩷 مامان ایلی🌙🩷 ۵ ماهگی