این برفک دهان چیه که تا چندروز خوب میشه. باز میشه

۲ پاسخ

وایی منم همش درگیرم تا الان سه چهارتا قطره نیستاتین مصرف کردم هی میره باز میاد

درمانش فقط دربیه 😶😶

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ♥️ مامان معجزه خدا ♥️ ۴ ماهگی
مامان آرسین و نورسا مامان آرسین و نورسا ۳ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری