۳ پاسخ

پسر منم هست خیلی از نستاتین استفاده کردم براش دیگه امارش از دستم در رفت انگار جواب نمیده

پسرمن با نیستاتین خوب نشد خیلی طول کشید شاید۶شیشه نیستاتین استفاده کردم شیشه شیرش با سرش عوض کردم بعد با قرص فلوکوناوزل خوب شد

باید دارو بدی بهش درد داره واسه بچه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیسا مامان ابوالفضل وآیسا ۱۲ ماهگی
مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا ♥️ مامان معجزه خدا ♥️ ۴ ماهگی
مامان آرسین و نورسا مامان آرسین و نورسا ۳ ماهگی