خانوما من گاهی وقتا ترشح سبز رنگ دارم هفته من طبیعیه؟؟؟

۹ پاسخ

والا من داشتم اینجا متخصصا منو ترسوندن که کیسه آبت سوراخ میشه و...رفتم دکتر گفت طبیعیه تا آخر بارداری داریش پمادم بهت بدم موقت خوب میشی😐

عزیزم سبز رنگ طبیعی نیس اگه امکانش حس تا پیش دکترت برو ببین نمیارسونمت دور از جونت ولی عفونت حاملگی زودرس داره دور از جون خودت بچت

منم دارم کاهی اوقات دکترم گفت طبیعی بدون بو خارش سورش

نه عفونت برو دکتر

ن‌ممکنه عفونت باشه

نمیدونم باید از دکتر بپرسیم اگه عفونت باشه بله خطرناکه. عفونت باعث زایمان زودرس میشه

منم دوروزه سفکسیم روتموم کردم قبلا نداشتم از ین ترشحات الان میبینم دارم🤦🏻‍♀️

نه عفونته باید بری دکتر

ن باید بری دکتر از لحاظ عفونت واژینال بررسی شی

سوال های مرتبط

مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی