۲۲ پاسخ

برو‌با خبرای خوب‌بیا انشاالله اوکی شده♥️

عزیزم همه چیزش طبیعی نگران نباش

سلام گلم رفتی دکتر چیشد؟انشاالله ک خیره

مامان سودا بیا بگو چی شد بسلامتی بالا رفت

انشاالله همه چیز خوبه، از این به بعدم برات به خوشی و آسونی بگذره ایشالا تا بچتو بغل بگیری

عزیزم نگران نباش
برا من اب دورش ۸ شده
دکتر سرم داد بهم ۳ تا دارم میزنم
گفت مایعات زیاد بخور
حالا دوباره اول هفته سونو میدم

احتمالا به تو هم سرم بده

از من خیلی وقته ۹.۵
تازه ی سری ۷ بود بعدش شد ۸.۵

ایشالله چیزی نیست بسلامتی ختم بخیر میشه

آب دورش زیاده؟

برای منم کمه انشالله مال تو خوب باشه من که بستریم زایمان زودرس 😔🥲

انشالله به امید خدا همه چی خوبه

وتوکلت علی الله🙏❤️🌹🥶

از من ۸ عزیزم اصلا نگران نباش

ایشالله ک هیچ مشکلی پیش نمیاد

چشم حتما گلم

عزیزم ان‌ شالله با خبرای خوب و لب خندون بر گردی🤲🤲

سلام عزیرم نگران نباش انشالله با خبرهای خوب بر میگردی

انشالله با خبر های خوب برمیگردی عزیزم ❤️😘

زیاده یاکم؟؟

چرا عزیزم مگه آب دورش زیاده یاکم؟

ایشالا خیره، چرا؟

برو گلم انشالله با خبرای خوب میای

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری