۶ پاسخ

اصلا شیرخشک بدون کدملی نمیدن که، ده تا در ماه تخفیف دولتی داره، چهارتا هم آزاد

بله گلم

رو کد ملی پدر و مادر هم هر کردم یکی میدن

اگه از بابای بچه باشه آزاد حساب میشه

آره باید باشه

اره عزیزم میزنن توسیستم

سوال های مرتبط