منم شنبه زدم اولش که قطره پاراکید تو خونه داده بودم بهش موقع زدن واکسن زیاد جیغ نزد اومدیم خونه تا دو ساعت اوکی بود اما هنوز نرسیده بودش به ساعت دادن مسکن که یوهو شروع کرد به شدت بیقرار و ناآرام پای چپش خیلی درد داشت حس میکردم قشنگ بچم تا شب با اینکه مسکن میخورد به شدت بی قرار بود همش جیغ میکشید بی وقفه این وسطا ب زور کمپرس سرد میزاشتم واسه اونم جیغ میکشید خلاصه ساعت ۱۰ شب به بعد ی خورده آروم شد اما همش کنترل میکردم تب داره یا نه امروز اومده روی دمای نرمال
ولی میتونم بگم من دوسال پیر شدم از شنبه تا الان
بزرگ میشه یادش میره😅
نگم از ختنه...واکسن انگشت کوچیکشه😭
تورو خدا ؟
من خودم موندم چیکار کنم .گاها میگم نزنیم چی میشه 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.