سلام بچه ها من که فولیکول پایین عددش
قرص اوژن هم مصرف میکنم شماها هیچکدوم اوژن مصرف کردید تاثیرش ببینید
چونکه الان داخل نت خوندم قرص اوژن مکمل خوبی نیست و این حرفا
افتادم تو شک گفتم بپرسم از شماها
دوفامدپریودیاتومنظم میکنه داروهاتم سروقت بخور سبک زندگیتم تغییربده تابهترنتیجه بگیری چنوقت اقدامی؟
من الان قرص دوفامد و اوژن بهم داده که میخورم
دوفامد که برای تنظیم پریودی
اوژن هم تقویتی همه مکمل ها رو داره
گفت اقدام کن پیشگیری نکن
تنبلی تخمدان داری و فولیکول هات هم کوچیک
بعدشم بعد اقدام روز بعدش که رفتم دستشویی مایع سفیدرنگ با هاله ای از رنگ قهوه ای داخلش بود ازم دفع شد
۲ روز بعد پاک شدنم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.