من برج ۱۱ رفتم سونوگرافی اینجوری بود

تصویر
۵ پاسخ

سلام بچه ها من که فولیکول پایین عددش
قرص اوژن هم مصرف میکنم شماها هیچکدوم اوژن مصرف کردید تاثیرش ببینید
چونکه الان داخل نت خوندم قرص اوژن مکمل خوبی نیست و این حرفا
افتادم تو شک گفتم بپرسم از شماها

دوفامدپریودیاتومنظم میکنه داروهاتم سروقت بخور سبک زندگیتم تغییربده تابهترنتیجه بگیری چنوقت اقدامی؟

من الان قرص دوفامد و اوژن بهم داده که میخورم
دوفامد که برای تنظیم پریودی
اوژن هم تقویتی همه مکمل ها رو داره
گفت اقدام کن پیشگیری نکن

تنبلی تخمدان داری و فولیکول هات هم کوچیک

بعدشم بعد اقدام روز بعدش که رفتم دستشویی مایع سفیدرنگ با هاله ای از رنگ قهوه ای داخلش بود ازم دفع شد
۲ روز بعد پاک شدنم بود

سوال های مرتبط