من سیب رنده کردم یه ذره دارچین و یه ذره پودر گردو و یه سر قاشق آرد جو دوسر پرک و با یه دونه تخم مرغ هم زدم ریختم توی ماهی تابه و بعد به صورت نواری برش زدم گذاشتم جلوش خودشم هم یکم خورد منم اون وسطا باز بهش دادم
صبونه الان تخم مرغ آبپز دادم با موز😑، ناهارم براش آبگوشت گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.