۲ پاسخ

من سیب رنده کردم یه ذره دارچین و یه ذره پودر گردو و یه سر قاشق آرد جو دوسر پرک و با یه دونه تخم مرغ هم زدم ریختم توی ماهی تابه و بعد به صورت نواری برش زدم گذاشتم جلوش خودشم هم یکم خورد منم اون وسطا باز بهش دادم

صبونه الان تخم مرغ آبپز دادم با موز😑، ناهارم براش آبگوشت گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی