۱۰ پاسخ

سلام نه عزیزم وقت خوبیه دیگه بچه ریه شم رسیده انشالله بسلامتی ودلی خوش

من ۳۸ و ۳ روزم نه عزیزم از ۳۸ دیگه کامله

به منم ۳۸ هفته و ۴ روز وقت داده

نه درسته

وقتش عالیه

منم ۳۸ هفته و‌صفر وقت زایمان داده

۳۷ هفته نی نی کامله

نه خوبه منم ۳۸ هفته و یه روز نوبت دارم

نع منم ۳۸هفته زایمان کردم

نه سزارین همین ۳۸هفته هست

سوال های مرتبط

مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد