خانما دکترم برای سزارین ۳۸ کامل نوبت داده
زود نیس اخه؟

۵ پاسخ

خوبه ۳۸هفته قشنگ کامله بچه منم پنجشنبه ۳۸و۲روزمیشه میرم سزارین

من دکترم ۳۷ هفته ۲ روز میفرسته برای سزارین

من ۳۷ و ۵ روز زایمان کردم بچه هم کامل بود نگرا نباش زودتر راحت میشی

برای منم ۳۸ هفته کامل وقت سزارین داده....زود چی دختر؟ من میگم دیرم هست😂

خواهر منم ۳۸ کامل زایمان کرد همه چیزم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری