خوبه ۳۸هفته قشنگ کامله بچه منم پنجشنبه ۳۸و۲روزمیشه میرم سزارین
من دکترم ۳۷ هفته ۲ روز میفرسته برای سزارین
من ۳۷ و ۵ روز زایمان کردم بچه هم کامل بود نگرا نباش زودتر راحت میشی
برای منم ۳۸ هفته کامل وقت سزارین داده....زود چی دختر؟ من میگم دیرم هست😂
خواهر منم ۳۸ کامل زایمان کرد همه چیزم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.