فک کنم هممون این ترسو داریم😥
بابا زوده انقدر استرس نگیر من ماه ۳و۴علائم داشتم
من ۷هفته و۴ روز رفته بودم برا تشکیل قلب.منم علائم بارداری اصلا نداشتم تست زدم مثبت بود باور نداشتم تا رفتم تشکیل قلب
چقد استرس به خودت میدی آروم باش آن شاالله همون چیزی که تو دلت خدا بهت بده
منم تا این هفته که خداروشکر گذشته فقط سینه درد دارم دیگه هیچ علائمی تا الان نداشتم.تو که خیلی هفتت کمه
من هیچ علائمی نداشتم تا سه ماهگی
خواهرشورهر من الان ۱۶هفتشه از اولش هیچ علائمی نداش
تا فهمیدم باردارم شروع شد الانم 12هفتم هنوز همینجوریم
ازمایش بتاچندبوده؟؟
منم علائمی ندارم
فقط سینه هام درد میکنن رفتم پری روز گفت فاقد ضربان قلب نمیدونم ۸هفته خوردیم بخدا نمیدونم
نشستم یه هفته دیگ برم سنو برام دعا کنید
۲۰روز پیش رفتم گفت ۵هفته ۴روزی برو ۲هفته دیگ بیا منم ۲۰روز بعدش رفتم
پری روز ک رفتم سنو دوم زده ۶هفته و ۴روز
۲۰روز ک بگذره نباید مینوشت ۶هفته و ۴روز یعنی رشد نکرده میشه بهم بگین ؟
البته رشد و قطب جنینی اینا دکتر گفت خوبه نمیدونم والا🥹
وای منم همینم🤒
من الان 12هفته شدم پنجشنبه میرم واسه غربالگری ولی هیچ علائمی ندارم فقط حالت تهوع دارم همین
من گاهی علائم پریود دارم ک دکتر گف طبیعیه رحم داره جا باز میکنه
منم همینطورم عزیزم😄
عزیزم قلبش تشکیل شده نرفتی سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.