۳ پاسخ

ن منم فک میکردم از دندونه
ولی الان ۶ماهو نیمشه هنوز دندون در نیاورده


پهلوهاشو با شیر خودت و روغن بچه روزی۱ بار چرب کن بعد یه پارچه تمیز گرم کن پهلوهاشو ببند
کلا بذار پهلوهاش بسته باشه

من دخترم اسهال شد بردم دکتر
شرخشکشم عوض کرد قطره هم داد
فایده نداش
۳هفته اسهال بود
اخر همین مدلی پهلوهاشو بستیم خوب شد

احتمالا پهلوهاش سرما خورده

خیر اسهال و استفراغ ربطی به دندون نداره من از یه متخصص پرسيدم

سلام خانما تورو خدا التماستون می‌کنم گزارشم نزنید اگه کسی شیرخشک اضاف داره که به بچتون نمیسازه بدین بهم ثواب داره شکم یک طفل بی زبون سیر کنید بهش ببلاک نان آپتامیل دادم تاحالا مجبور شدم حتی اگه باز باشه هم عیب نداره برام بفرستید دستاتون میبوسم شرایطم خوب نیست التماس نمیکردم نمیتونم تهیه کنم شوهرم مریضه چند وقته یک مشکل براش پیش اومده نمیتونه بره سرکار خودم با بچه کوچک میرم نظافت ولی بخدا نمیتونم تهیه کنم برام سخته صدقه سرخودتون بچهاتون رو بهم بدین تا شکم طفلم سیر بشه دعا کنید از این وضعیت نجات کنم فکرکنید هدیه دارین میدین به یک طفل بی زبون هرکس تونست برای رضای خدا کمکم کنه هرکس میتونه کمکم کنه بگه 😭😭😔💔💔

سوال های مرتبط

مامان نیکاسا‌دات مامان نیکاسا‌دات ۱۵ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی