خانما غربالگری دوم چند هفته انجام دادید

۱۰ پاسخ

من چون اولی خوب بود به دکترم گفتم دومی رونمیرم گفت اوکیه نرو

من 16 هفته 6 روز رفتم

برای من 17 هفته تمام نوشت

۱۸ هفته و یک روز

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

دکتر برای من گفت ۶ عید برو میشم ۱۸ هفته

دکترم برای من ۱۸ هفته تمام سونو نوشت

۱۸ هفته و ۵ روز

۱۸ هفته ۲ روز

۱۹ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری