نه بازم بالاست باید بیاد زیر دو و نیم
سلام منم حدودا یک ساله درگیر تیروئیدم
دوز داره بهت جواب میده کم کم اومده پایین
همینطور ادامه بده واسه حاملگی باید بین 1-2 باشه
قطع هم نکنی برمیگرده
اره خوبه اومده پایین قرصت ادامه تا کنترل بشه
حتما زیر نظر دکتر غدد باش
باید ۲/۵بشه فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.