۴ پاسخ

نه بازم بالاست باید بیاد زیر دو و نیم

سلام منم حدودا یک ساله درگیر تیروئیدم
دوز داره بهت جواب میده کم کم اومده پایین
همینطور ادامه بده واسه حاملگی باید بین 1-2 باشه
قطع هم نکنی برمیگرده

اره خوبه اومده پایین قرصت ادامه تا کنترل بشه
حتما زیر نظر دکتر غدد باش

باید ۲/۵بشه فکر کنم

سوال های مرتبط