عزیزم ۳نیم برای زن عادیه. شما بارداری باید برای سه ماه دوم بارداری برسه به ۲نیم .البته یک هفته دیگه وارد ۱۲هفته میشی و وارد سه ماه دوم بارداری میشید خیلی بالا نیست نترس بااون دوز قرص سری میاد پایین
تو بارداری ۳.۵ خوب نیست پایین تر باید بیاد
منم ۳شده تو رنجم ولی الان مابین پنجاه دوروزی صد میخورم تا ب یک برسه
ن گلم ب یک باید برسه . بالا باشه خطرناکه
زیر ۲ بشه عالیه
عزیزم طبق تجربه وقتی تیروییدت بالا درمیاد یه آزمایشگاه دیگه دوباره تکرار کن بعد قرص بخور
ب دکترت بگو تغییر کرده
نه عزیزم باید برسه تا ۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.