من ۱۴ و خورده ای بود روزی یدونه لئو ۱۰۰ میخورم باید یکی دو هفته دیگه ازمایش تیرویید بدم خدا کنه اومده باشه پایین
چون دارو میخوری کم شده دارو رو قطع کنی مجدد بیشتر میشه
با همون ۵۰ بخور فعلا تا بری دکتر..سرخود بیشتر یا کمتر نخوری
عزیزم میشه بگی چندروز در هفته میخوردی؟ منم عددش ۵/۳۱ بود پنج روز درهفته دوز پنجاه میخورم. فردا پس فردا میخوام آزمایش بدم. ولی بعضی وقتا در حد دوسه ثانیه انگار دور گلوم سنگین میشه. نگرانم
منم مث شما بودم
بعد رفتم چکاپ دوباره ۳.۷ شده بود
دکتر گفت بدن به این هورمونها واکنش نشون میده
منم میخواستم کم کنم
اما الان دوز ۱ رو گفت دو روز ۱.۵ بخور
باهمین دز ادامه بده
اگ میتونی زنگ بزن به دکترت بپرس من تو شرایطی ک نمیتونم برم زنگ میزنم
این چند روزه مثل قبل قرصتو بخور مشکلی نداره منفی نمیشه تا دوباره بری پیشش
شما سر خود نباید دوز دارو رو تغییر بدی،این عدد هم با قرص کم شده پس داره کنترل میشه
مال من بیست تیروئیدم خیلی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.