بچه های قشنگتون برای صبحانه چیا میخورن؟

۸ پاسخ

پنیر دوس نداره .. ‌حلوا شکری دوس داره

از یکسالگی فقط نون و کره و شیره انگور
به درخواست خودش البته🫠🥺

امروز نون پنیر کره خورد بعدش کیک

پسرمن میوه فقط توت فرنگی یاموزویانون وپنیروگردویااجیل یاکیک چیزدیگه ایی نمیخوره

پنیر شیر بسکوییت ....امروز هم سرشیر خورد .خداروشکر دخترم خوش خوراکه هرچی باشه با اشتها میخوره اخرشم جدیدا یاد گرفته میگه به به 😁

تقریبا همه چی

مربا ‌ . پنیر . نیمرو

عسل و خامه
نون و پنیر (لبنه آنا کاله)+گردو غیر این پنیر پنیر دیگ ای نمیخوره
همین دوتا گزینه رو برای صبحانه میخوره فقط

سوال های مرتبط

مامان جوجم مامان جوجم ۳ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ سالگی