۵ پاسخ

وای پسر من جیغ بنفششششش میکشه

هومممم من ک دیگه روانی شدممممم😭

عادیه😄

وای من کلم رفته دیگ مخصوصا تو حموم ک صداش پخش میشه خوشش میاد جیغ ینفش میکشه ها
همش داد میزنه میگ هاااااا

ن عادیه😂😂

سوال های مرتبط

مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی
مامان ضحی🩷✨️ مامان ضحی🩷✨️ ۱۶ ماهگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی