دوستان شهرکردی اطفال چوپانی خوبه یا فتحی پور

۹ پاسخ

من پیش فتحی پور بردم فقط گوشاشو و چشاشو دهنشو نگا کرد به نظرم اونطوری ک باید معاینه کنه نکرد راضی نبودم

چوپانی عالیه

چوپانی خیلی اوکی
من پسرمو برای چکاپ همش میبرم اونجا

معلومه چوپانییییی عالیهههه

من دیروز بردمش پیش الهام امامی
یبارم بردمش پیش فتحی پور

چوپانیییی

من پیش چوپانی میرم خیلی راضییم

من یک جلسه بردم چوپانی همه چیز پرسید و انجام داد خودش عالی بود

من پیش دکتر غیاثی میبرم خلوت خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱۲ ماهگی