۴ پاسخ

بهتره تازه درست کنید بدید بخوره مونده بهش ندید ،
من خودم همیشه اضافه میاد مریزم دور تازه درست میکنم براش.

من درست می‌کنم برای ۲وعده
هربار جدا می‌کنم نصفش با شیر قاطی می‌کنم

اگه شیر قاطی نکنی میتونی ۲۴ساعت استفاده کنی
اگه شیر قاطی کردی فاسد میشه

من این کارو میکنم

سوال های مرتبط