تست تیروئید رو چرا دوباره تکرار میکنن؟

۳ پاسخ

چون مامان تو بارداری تیروئید داشته

اگر تیروئید نوزاد مشکوک باشه دوباره آزمایش میگیرن
البته نگران نباشید برا منم دوباره آزمایش گرفتن چندین بار بالا بود
تا خداروشکر آخرین آزمایش نرمال شد
ان شا الله که نداشته باشه
اگرم خدایی نکرده داشته باشه دارو میدن

اگر مادر تو بارداری تیروئید داشته باشه دوباره تکرار میکنن

سوال های مرتبط