۴ پاسخ

پس فرداتولدپنج سالگی دخترمه ازم کیک تولدمیخادکسی نمیخادبرادحاجات سلامتی خودش وخانوادش شادی امواتش قران بخونم یه هدیه ناچیزبهم بده بچموخوشحال کنم دستمون خالیه

من از دو ماهگی می‌شونم چون دخترم اصلا اجاره نمی‌ده رو شونم بذارمش وقتی اروغش رو میگیره دیگ میخواد همون‌طور نشسته بمونه

من کلا تو بغلم مینشونم

منم تازه میشونم اونم تکیه میدم یکم به خودم

سوال های مرتبط