خانما من هنوز بچمو غذای نکردم از کی بدمش؟؟

۳ پاسخ

دکتر بگه بهتره
پسر من چون رفلاکس داشت دکتر از ۵ ماهگی گف بدم

دکتر متخصص عزیزم اون باید بگه

اگ دکتر نگفته زودتر شروع کن از ۶ شروع کن

سوال های مرتبط

مامان نیهان🐣🧡 مامان نیهان🐣🧡 ۱۳ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی