۲ پاسخ

من به سرفه های دخترم اهمیت ندادم گفتم از رفلاکسشه
ی دفع سرفه هاش خشک شد
بردمش سرماخورده بود دارو داد

بچه منم اینجور بود ولی اب دهن زیاد میریخت و دستش مدام تو دهنش بود
از دندوناش بود

سوال های مرتبط