۴ پاسخ

واسه من امروز پنجاه روزه هنوز نرفته

من دوماهه زایمان کردم خط تیره زیر بخیه سزارین کامل رفته و مث قبل فقط یه خط خیلی کمرنگ مونده اما بالای ناف مونده . اونم قسمت زیر سینه پاک شده پایینترش مونده

دکتر به من گفت ممکنه کامل بره ممکنه کم رنگ بشه و بمونه، ممکنه اصلا نره

فکر کنم یه دو یا سه ماه

سوال های مرتبط

مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۴ ماهگی