واسه من امروز پنجاه روزه هنوز نرفته
من دوماهه زایمان کردم خط تیره زیر بخیه سزارین کامل رفته و مث قبل فقط یه خط خیلی کمرنگ مونده اما بالای ناف مونده . اونم قسمت زیر سینه پاک شده پایینترش مونده
دکتر به من گفت ممکنه کامل بره ممکنه کم رنگ بشه و بمونه، ممکنه اصلا نره
فکر کنم یه دو یا سه ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.