۹ پاسخ

چه اسمی هم گذاشته،هرکی بشنوه فکر میکنه داره حرف زشت میزنه🤣

اسم دوست خیالی هانا
لینا ست🤣🤣🤣

دختر منم داره اسمش افتیه😂

والا بچه من دوستش منم ازبس اویزونمه

ربطی به تنهایی نداره تمام بچه ها تو این سن دوست خیالی پیدا میکنن

پسر منم یه دوست خیالی داره ب نام
(سی یایایا)
میگه سی یایایا لالا کرده یا رفته دردر🤣🥲

من خودم دوست خیالی دارم میشینم باهاشون حرف میزنم درد دل میکنم گریه میکنم مناسبت ها رو با اونا جشن میگیرم

گاگایی منظورش شاید بابایی باشه🤣

یاخدا 🥲😶‍🌫️🫥

سوال های مرتبط