رفلاکس پنهان بدتره یا آشکار

۶ پاسخ

دخترم پنهانه خیلی اذیت کنندس ولی خب اونک مدام بالابیاره هم بده خونه زندگی کثیف میشه

بنظرم فرقی نداره هر دوش بده

بنظرم اشکار بدتره همش بریزه بیرون هیچی تو معدش نمونت

هردو بده پنهان اشتهای بچه کور میشه آشکار هم خطر خفگی زیاده اگه تو خواب بالا بیاره چی .

اشکار خیلی بده کل لباساش و گردنش همش شیری میشه

فرقی نداره هر دو زجر اوره

سوال های مرتبط

مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۱۰ ماهگی