۴ پاسخ

ماهی که ایرادی نداره برا حرف زدنشون خوبم هست امگا۳ باید یه بار دوبارو که حتما بخورن بیشترشو نمیدونم والا فکر نمیکنم ماهی قزل و سالمون ایرادی داشته باشه زیادیش

من هفته یکبار ماهی ، دو هفته ای یکبار میگو (فک میکنه پفکه )

الان دیگه قانونی ندارع همه چیو هرچقدر بخای میتونی بدی

هر دو سه روز میدم
قبلا دوس نداشت
جدیدا عاشقش شده

سوال های مرتبط

مامان پناه🐣🌰 و اُمید🩵🌱 مامان پناه🐣🌰 و اُمید🩵🌱 ۲ سالگی