ماهی که ایرادی نداره برا حرف زدنشون خوبم هست امگا۳ باید یه بار دوبارو که حتما بخورن بیشترشو نمیدونم والا فکر نمیکنم ماهی قزل و سالمون ایرادی داشته باشه زیادیش
من هفته یکبار ماهی ، دو هفته ای یکبار میگو (فک میکنه پفکه )
الان دیگه قانونی ندارع همه چیو هرچقدر بخای میتونی بدی
هر دو سه روز میدم
قبلا دوس نداشت
جدیدا عاشقش شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.