۴ پاسخ

من دخترم دنیا اومد۳۸٠٠بود الان پنج ماه و نیمه۶۷٠٠خیلی کمه

نسبت به وزن تولدشون اگر هرماه ۶۰۰ یا ۷۰۰ گرم اضاف کنن نرماله

خوبه عزیزم وزن دوقوهای منم موقعه تولد دوتاشون 2200 بودن

اره عزیزم خوبه
سلامت باشن همیشه

سوال های مرتبط