۹ پاسخ

میزارم تو صندلی غذا زود میرم میام 🙄

وای نگو ک تا همین الان ن چایی خوردم ن داروهامو ن یه لقمه نون تا دخترم اومده چرا اینجورین آخه

اول صبح ها که یکم خوش اخلاقه جنگی میرم میام دیگه نمیرم تا غروب که همسرم بیاد😂

من میزارمش تو کالسکه روبه روی در دستشویی که منو ببینه 😂

پوشک میبندیم دیگه؟ مگه شما نمیبستید تا حالا؟؟؟

هواسش وپرت میکنم جلدی میرم میام🤣با اینکه هواسش وپرت میکنم بازم دوسوته پشت در زار میزنه

من از لحضله که میرم و تا برگردم اینقدر جیغ میزنه و گریه می‌کنه که هق هق میوفته.مجبوری روزی یبار یا شاید دوبار برم

😂😂تا جایی که امکان داره نمیرم تا همسرم برمیگرده

وای آره
دختر منم تازگیا اینجوری شده
دیگه میرم نمیتونم خودم نگه دارم
ولی شوتی میام بیرون 🤣

سوال های مرتبط