سلام اهن پسرم پایین چی بهش بدم

۳ پاسخ

شربت فروگلوبین برا اهن و کم خونی خوبه

بهش قطره آهن نمیدی؟دکتر توروخدا ببرش ولی بهتتتتترین آهن دنیا فروم هست،به شدت توش آهن داره طوری که از بچه ی ۶ ماهه تا ادم ۶۰ ساله میتونه استفاده کنه

قطره آهن بهش نمیدادی؟
خوراکی منظورته چی بهش بدی؟ عدسی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان 💜تاج سرم💜 مامان 💜تاج سرم💜 ۲ سالگی