شربت فروگلوبین برا اهن و کم خونی خوبه
بهش قطره آهن نمیدی؟دکتر توروخدا ببرش ولی بهتتتتترین آهن دنیا فروم هست،به شدت توش آهن داره طوری که از بچه ی ۶ ماهه تا ادم ۶۰ ساله میتونه استفاده کنه
قطره آهن بهش نمیدادی؟
خوراکی منظورته چی بهش بدی؟ عدسی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.