خيلي خوبه كه ماشالا دختر من ٣ كيلو بدنيا اومد تو چهار ماهگي تازه شده ٦ كيلو . ولي رو خط نموداره من راضيم
منم دخترم سه ماهگی بدجوری استپ کرده ، ولی دکتر میگه چون دو برابر وزن تولدش شده خوبه ، ولی آخه ریزه بچم ، میخوام این ماه به جای آ د بهش مولتی بدم ببینم بهتر میشه
همون مقدار شیر میخوره؟
سر واکسن دوماهگی خیلی اذیت شد؟این ماه ختنش کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.