۴ پاسخ

خيلي خوبه كه ماشالا دختر من ٣ كيلو بدنيا اومد تو چهار ماهگي تازه شده ٦ كيلو . ولي رو خط نموداره من راضيم

منم دخترم سه ماهگی بدجوری استپ کرده ، ولی دکتر میگه چون دو برابر وزن تولدش شده خوبه ، ولی آخه ریزه بچم ، میخوام این ماه به جای آ د بهش مولتی بدم ببینم بهتر میشه

همون مقدار شیر میخوره؟

سر واکسن دوماهگی خیلی اذیت شد؟این ماه ختنش کردی؟

سوال های مرتبط