عزیزم طبق وزن تولدش یه کوچولو کمه وزنش ولی نه اونقدری که باعث نگرانی بشه شاید ژنتیکش اینجوره
شیر خوب میخوره؟!
نه بابا خوبه دختر من الان تو چهارماهگی 6500شده
نشبت به وزن تولد محاسبه کن عزیزم نه بچه های دیگه
وزن تولد مهمه عزیزم و اینکه اگه شیر خودتو میدی کمکی هم بده شیرخشک
وزن تولدش چند بود
وزن تولدش چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.