بچه ها قند ناشتام خیلی بالا ۱۰۱
قند دوساعته ۱۱۰

۷ پاسخ

الانم آزمایش قند سه گانه دادم همون گلوکز نبردم بهداشت ببینه تا ببینم. چخبره

منم ناشتام ۱۰۳ بود
رژیم گرفتم پایین نیومد
دیگه دکتر غدد متفورمین داده روزی دوتا میخورم و کنترل شدست

خیلی بالانیست ک تا۹۸باید باشه
۳تابالاست.یکم رعایت کنی اوکی میشه

منم. بالا بود ناشتا دوبار تا حالا من فرستادن آزمایش

مال من ناشتا ۶۷ بود یعنی خوبه الان؟؟

آره ناشتا ت بالاس

من دو ساعت بعد غذا گرفتم ۱۳۰ بود یعنی بالاستتتتت؟ وایییی فک میکردم خوبه م

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی