الانم آزمایش قند سه گانه دادم همون گلوکز نبردم بهداشت ببینه تا ببینم. چخبره
منم ناشتام ۱۰۳ بود
رژیم گرفتم پایین نیومد
دیگه دکتر غدد متفورمین داده روزی دوتا میخورم و کنترل شدست
خیلی بالانیست ک تا۹۸باید باشه
۳تابالاست.یکم رعایت کنی اوکی میشه
منم. بالا بود ناشتا دوبار تا حالا من فرستادن آزمایش
مال من ناشتا ۶۷ بود یعنی خوبه الان؟؟
آره ناشتا ت بالاس
من دو ساعت بعد غذا گرفتم ۱۳۰ بود یعنی بالاستتتتت؟ وایییی فک میکردم خوبه م
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.