۷ پاسخ

چرا آخرین وعده؟؟؟
بچه باید تا ۱۸ ماهگی حداقل ، یا شیر مادر بخوره یا شیر خشک و شیر پاستوریزه نمی‌تونه جایگزین اینا باشه
چون اون ویتامین‌هایی که باید داشته باشه رو نداره
در کنار این‌ها می‌تونی بدی و بعد شیر پاستوریزه بیشتر از روزی دو لیوان نمی‌تونن بخورن چون آهن بدن کم میشه

ببین اشتباه نکن شیر پاستوریزه هیچ خاصیتی نداره بچه فقط از بین میره
شیر خشک رو تا دوسال باید بدی به بچه کلی ویتامین و اینا هم داره
اون وسطا گاهی هم شیرپاستوریزه بده
من بچه ندارم ولی اطرافم خیلی بچه بوده

من ک تادوسالگی شیرخشک میدم ب بچم هیچوقت شیرای دیگه روجایکزین نمیکنم

ببین من شیر پاستوریزه دادم ذخترم افتاد به اسهال معلوم نیست که چجورین باز شیرخشک خیییییییلی بهتره چون مخصوص نوزادانه بهتره این شیرها گاهی شیرشون بریده و خراب میشه چیز میز میریزن توش و همش مسثیزنن میدنش بیرون و ما نمیدونیم که میدیم بچه اینجوری لسهال میفته تو این پوشک گرونی تازه شیر خشک خیلی ویتامین و کلسیم و اینا داره چیزا بسته بندی نده بخوره هیچیشون خوب نیست باز خودت صلتح میدونی اون شیر خراب هم پدرم یکی از دوستای دوستش کارخونه شیرداشت بابام دیده بود بسته میکنن میدن مردم یا یبار گفت تو ظرف بزرگ شیرشون موش افتاده بوده درش اوردن بسته کردن پس اعتماد نکن خیلیاشونم پالم دارن

کارخوبی کردی شیرخشک خاصیتی نداره

چرا اخرین؟

از شیر گرفتیش؟

سوال های مرتبط

مامان مُعجزه... مامان مُعجزه... ۲ سالگی