خانوما شمام تپش قلب دارین؟؟؟

۵ پاسخ

اره خیلی

اره خیلی مخصوصا شبا

تا ۲۰ هفته بله داشتم اما به مرور خوب شد وارد مرحله ی جدید شدم سرگیجه حتی درحالی که دراز کشیدم

توهفته های بالاتر بیشترمیشه

خیلی شدید حتی بیشتر اوقات به نفس نفس زدن میفتم

سوال های مرتبط

مامان آی نور مامان آی نور ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری