دوستان شماهم اکثرا تپش قلب دارین؟

۱۰ پاسخ

بعد غذا اره

من همش گرمم هست

اکثرا که نه
چهار قدم راه برم آره

بله

عزیزم من دارم.و یه سره هست

برامن این هفته شدید شد.ترسیدم اخه.
برام اکو قلب نوشت دکتر.بچه هم برسی کرد خدارو شکر خوب بود

اره منم.مخصوصا یکم فعالیت میکنم

بله🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من بیشتر نفسم میگیره😅

خیلی زیاد. باعث استرس میشه برای من

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌ودوم بارداری