خانما شماهم تپش قلب دارید؟ برامن یهو میاد

۱۱ پاسخ

منم همینطور م قرص پروپرانول20میخورم بهتر میشم

منم همینجوریم

اره منم دارم تا۱۲۰بالا میره یهویی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی این لحظه یی ک تپش قلب میگیرم از خودم از زندگی بیزار میشم

منم همینم

اره دقیقا منم چند باری داشتم و چند تا نفس عمیق بکشید و ریلکس باشید اوکی میشه

منم اینحور بودم توهفته های شما دکترم گفت بخاطر کم خونی هست
بعدش درست شدم ولی الان باز تپش قلب و تنگیه نفس دارم دیگه نمیدونم بخاطر همون کم خونی هست یا بخاطر اینکه سنگین شدم

آره منم یهویی می‌گرفتم الان کمی بهتر شدم

آره منم دارم

ارع منم یهویی میگیرم

وای اره منم یهو اینجوری میشم از چیه

سوال های مرتبط

مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری