ببین حتما آزمایش بده . پسر من همه چیزش خوب بود هیچ مشکلی نداشت بفهمم چی کمبود داره . آزمایش دادم ب در خواست خودم دکتر براش نوشت . مشخص شد هم کمبود آهن داره هم ویتامین دی لب مرز حتما ببر دکتر براش آزمایش بنویسه
اره دیگ ولی نیازی نیست اگر تو چشمت نرماله یا شیر خشک و مولتی و آهن را مرتب بهش میدی دکتر بچه های من چک نکرد گفت اینا شیر خشکین مرتب هم لیپوزوفرمولتی قرمز دادی نیازی ب چکاپ نیست
چکاپ یکسالگی ندادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.