۵ پاسخ

بعد واکسن ۴ماهگی

اصلا اشتباه نکن زود شروع کنی غذا بدی بهش شیر بهتره براش

اونم برای بچه هایی که رفلاکس دارن و وزن کم دارن . وگرنه شیر مهمتره و مقوی تر

دختر من چند روز دیگه وارد ۶ میشه هنوز شروع نکردم

وقتی که چهار ماهش تموم بشه عزیزم.

سوال های مرتبط